12.10.06

Johnny Drama



På bilden ovan syns minst två bröder. Kanske fler. Nummer två från vänster är min. Nummer två från höger är Matt Dillons. Nummer två från vänster har, tillsammans med andra likasinnade, ett tag försökt övertyga mig om att tv-serien Entourage, där nummer två från höger har en central roll, är något i stil med "Den Bästa Serien Någonsin". Följaktligen gick jag, trots viss tvekan, och köpte första säsongen (en mastig historia på åtta avsnitt à ett par minuter vardera) på dvd. Jag avsatte de cirka elva minuter som krävs för att plöja igenom halva nämnda säsong härom kvällen. Jag är fortfarande inte särskilt övertygad. Avsnitten är pisskorta och pissfå. Humorn är väl lite billig sådär. Men en sak kan jag ge honom, v2. Johnny Drama är rätt oslagbar. Ska ge hela serien nån chans till också så klart, men nån säsong två blir inte köpt såvida inte de sista fyra avsnitten av säsong ett spurtar på upploppet. Man kan ju hoppas...

Comments:
Johnny Drama är första säsongens stora behållning. Säsong 2 och 3 blir dock bättre och bättre, och det gäller, skönt nog, även Johnny Drama. Skrik så skickar jag.
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?