5.10.06

Happy happy joy joy.

Satana Perkele Vitto! Nu har jag satana suttit och skrivit det längsta jävla inlägget i mannajävlaminne här bara för att kompensera alla de två pers som gnällt på svag uppdateringskapacitet på min jävla bloggjävel, och så ska jag bara ladda upp några sketna små bildjävlar på slutet. Och vad händer då? Jojo jävla mensan! Skitbloggen äter upp hela mitt inlägg och loggar ut mig. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVISST!!!!!

Nu får ni fan inget långt inlägg bara för det. Det tog ju nämligen halva kvällen att försöka CSS:a om bloggen till nuvarande utseende också.

Allt ni får är bannefanemej några bilder från Berghs introvecka. Det är Kjell-Henry, några klassisar och en stajlad toa typ. Goes to show att man aldrig vet vad man stöter på för konstigheter på Sveavägen.

Gonatt för satan.







Comments:
Det var ju kanske "på tiden".
Är det bara jag, eller är inte Kjell-Henry väldigt lik Inga Gill?
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?