7.3.06

Nu på vidjo!

Eftersom min musiksmaks-Mussolini till bror idag på sin blogg, troligen utan överhängande pistolhot, offentligt erkänt att han gladeligen spisar 90-talstechno numera (nästa naturliga steg torde vara att eurodiscomonstret börjar äta hans hjärna med sked, och att mina E-typeskivor från nittnanittifyra därmed kommer att få gå i arv), känner jag mig upprymd, nödgad och pressad nog att även jag ge de två personer som läser denna blogg något i tipsväg. Eftersom jag ingalunda heter Herr M. Apa lämnar jag dock musiken därhän, och tipsar istället om det viktigaste du kan stoppa i din Stjärnvideo-moviebox.
Förresten. Varför är inte Schyffert chef över hela jorden? Har vi något större geni? Näppeligen.
Peace out då.

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?