6.3.06

Bill Gates är min mamma...

...och allt jag kan göra med en datamaskin torde ligga nedärvt i mina gener. Om du vill och har råd kan jag nu hjälpa även dig att byta bakgrundsfärg på din blogg, precis som jag gjort med min egen. Det tar cirka två dagar om jag låter bli att äta, bajsa och sova. Betalar du för en extra dag finns möjligheten att flytta bloggens titel en bit åt höger. Jag kan dock inte precisera exakt var den hamnar. Den kan möjligen även hamna till vänster. Eller försvinna helt. Men i så fall kan man ju göra en ny blogg. Hursomhelst, jag tar nån femhundring i timmen för besväret. Dock blir du tvungen att köpa en ny mus åt mig också. Min ramlade in i väggen några gånger. Ta nån trådlös bara.

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?